Sinterklaas Haul

P1070169

Ik heb voor Sinterklaas (maar) drie boeken gekregen, waarvan er twee echte leesboeken zijn. Maar ik heb wel heel veel zin om deze boeken te gaan lezen!

P1070170

Ten eerste: The Unofficial Game of Thrones Cookbook. Ik kwam er voor het eerst achter dat dit bestond toen ik op vakantie was in New York en het zag liggen bij de Barnes& Noble. Ik vond het meteen fantastisch en heb het voor Sinterklaas gevraagd, aangezien ik ontzetten veel spijt had dat ik het niet gekocht had. En ik heb het van mijn broertje gekregen! Jippie, dank je Daniel!
Dit boek is een kookboek, waarvan de recepten gebaseerd zijn op voedsel dat in de boeken van de serie Een Lied van IJs en Vuur voorkomt. Er wordt tijdens het tweede boek iets gezegd over de personage Arya Stark die abrikozentaartjes wil eten, en, jawel, in dit kookboek staat een recept voor Arya’s abrikozentaartjes. Ik heb er ontzettend veel zin in om al die recepten te gaan maken!

P1070172

Dit boek stond op mijn verlanglijstje met zes uitroeptekens erachter, en daarom dacht mijn vader dat het een goed idee was om het voor me te kopen. Silber is een boek van Kerstin Gier, de schrijfster van de Edelsteentriologie, waaraan ik verslaafd ben. Het gaat over een meisje, Liv Silber, dat erg rare dromen krijgt nadat ze met haar moeder en zusje naar Londen is verhuisd. Ik ben er al in begonnen, wat te zien is aan de boekenlegger, en ik heb het eigenlijk alweer bijna uit. Het is fantastisch, en ik kan niet wachten om verder te lezen als ik dit artikel af heb. Ik zal snel een review hiervan posten!

P1070171

Het laatste boek dat ik gekregen heb heet Feest van het begin en is geschreven door Joke van Leeuwen. Toen ik jonger was, was ik verslaafd aan haar boeken en dat is dan ook de reden dat ik het gekregen heb. Ik heb eigenlijk geen idee waar het over gaat, behalve dan dat het zich afspeelt tijdens de Franse Revolutie. Ik heb heel veel zin om dit te lezen, Joke van Leeuwen is geweldig!

One thought on “Sinterklaas Haul

  1. Leuke boeken heb je gekregen! Ik ben zelf ook heel benieuwd naar Silber :) Verder heb ik de Edelsteen trilogie niet gelezen maar die staat zeker nog op mijn to read lijstje!

Geef een reactie

