WIN: Vampire Academy

vamp

Misschien heb je de recensie van de film Vampire Academy onlangs gezien bij ons. Zo niet, dan kun je ‘m hier alsnog lezen. Wij mogen namens uitgeverij Moon 1 x de filmeditie van Vampire Academy weggeven! Lees hier wat je daarvoor moet doen en waar het over gaat.

Lissa Dragomir, prinses van de Moroi, is een sterfelijke vampier die onlosmakelijk verbonden is met de magie van de aarde. Ze moet te allen tijde beschermd worden tegen de Strigoi: de onsterfelijke vampiers die ongelooflijk wreed en gevaarlijk zijn.

Rose, de beste vriendin van Lissa, is een dhampier. Zij leidt een gevaarlijk leven dat in dienst staat van het beschermen van Lissa tegen de Strigoi. Die zijn namelijk vastbesloten om haar een van hen te maken.

Twee jaar nadat ze uit angst zijn weggelopen van de diep in de wouden verscholen Academie van St. Vladimir worden Rose en Lissa opgepakt en daarnaartoe teruggebracht.

Zowel binnen als buiten de ijzeren hekken van de academie blijven Rose en Lissa in de greep van de angst. Ze dienen de verleidingen van verboden liefdes het hoofd te bieden en altijd op hun hoede te zijn, want anders maken de Strigoi Lissa voor altijd een van hen…

Benieuwd geworden? Wij zeker wel. Hoe maak je kans?

  • Volg ons op bloglovin’ en like dit bericht (+1)
  • Laat in een reactie weten dat je meedoet en vul een geldig e-mailadres in (+1)
  • Tweet op twitter: ‘Ik maak kans op het boek Vampire Acadamy bij The Bookmarkers http://wp.me/467IX via @Lorriepoef’ (+1)
  • Volg The Bookmarkers op Twitter via @Lorriepoef (+1)

Je kunt meedoen tot en met zondag 23 maart 23:59 uur. Op 24 maart maken we de winnaar bekend.

Wij danken uitgeverij Moon voor het mogelijk maken van deze winactie!

10 thoughts on “WIN: Vampire Academy

  1. Ik heb de film al gezien dus het lijkt mij erg leuk om ook het boek te lezen. Ik ben erg benieuwd of ik ook zo ga genieten van het boek. Ik heb alles uit je rijtje gedaan. Op twitter ben ik @krhijnsburger en op bloglovin heet ik kim

  2. Jeuj! Ik doe graag mee. Ik heb veel vrienden die me keer op keer zeggen dat dit zo’n geweldig boek is en dat ik het ook moet lezen… maarja, gaat lastig als je t boek niet hebt xD

  3. Pingback: Goodreads | The Bookmarkers

  4. Hele leuke actie! Ik heb de laatste tijd vaak gehoord dat de boeken echt leuk zijn om te lezen. Ik ben hierdoor heel benieuwd! Ik doe dus graag mee. I

Geef een reactie

