Maart Book Haul

De book haul is een beetje laat, maar dat komt omdat ik twee boeken op bookdepository.com had besteld die nog moesten aankomen. Vandaag kwamen ze dan eindelijk aan dus tada, hier wat ik in maart gekocht heb!

ho

Van boven naar beneden:
Cinder – Marissa Meyer
Hyperbole and a Half – Allie Brosh
Vampire Acadamy – Richelle Mead (gekregen voor recensie)
Vertrouw me – Tahereh Mafi
Versplinter me – Tahereh Mafi
Verwoest me – Tahereh Mafi
Omhulde stad – Ransom Riggs.

Die laatste vier heb ik op de huwelijksreceptie gekocht en de bovenste 2 heb ik besteld. Ik ben vooral heel benieuwd naar Cinder, omdat ik daar al veel goede dingen over heb gehoord, en Hyperbole and a Half, omdat de blog van de schrijfster gewoon hilarisch is: hyperboleandahalf.blogspot.com

10168973_731015726939414_906385725_n

 

In totaal heb ik dus 6 boeken gekocht, wat nog best meevalt, maar deze maand april heb ik besloten om helemaal niks te kopen aangezien de hoeveelheid nog te lezen boeken alsmaar hoger wordt. Ook is in mei het boekenfestijn waar ik voor de eerste keer heen ga, en dan ga ik waarschijnlijk flink inslaan. Deze maand een Book Buying Ban dus! Ik ben benieuwd of het me lukt. :)

Heb jij wel eens een Book Buying Ban gehad? Is het je gelukt?

4 thoughts on “Maart Book Haul

Geef een reactie

