Books & Kisses Read-a-thon

De blog Books & Kisses houdt een read-a-thon in de week van a8 april t/m 4 mei. Ik (Judith) doe mee! Loranne niet, aangezien die de hele week op vakantie is in Barcelona. Op hun tumblr-pagina kun je je inschrijven: http://bkreadathon.tumblr.com/.

Mijn doel voor deze read-a-thon is om 3-4 boeken te lezen. Ik heb nog nooit eerder meegedaan aan een read-a-thon dus ik ben heel benieuwd wat ik ervan vindt! Op de blog van Books & Kisses komen elke dag challenges online, dus ik ga in elk geval proberen om mee te doen met een paar daarvan.

Ik weet nog niet precies wat ik ga lezen tijdens de read-a-thon. Momenteel lees ik De Bijzondere Kinderen van Mevrouw Peregrine, en als ik die maandag nog niet uit heb, wil ik die in elk geval uitlezen. Daarna ga ik denk ik The Silver Linings Playbook lezen. Ik heb laatst de film gezien, en ik vond hem erg mooi, dus ik ben heel benieuwd naar het boek. Natuurlijk houd ik jullie op de hoogte.

Doen jullie ook mee aan de read-a-thon?

2 thoughts on “Books & Kisses Read-a-thon

Geef een reactie

