Books & Kisses Read-a-thon Dag 1

Ja ja, vandaag was het zover, mijn (Judith) allereerste read-a-thon ging van start! Ik begon vol goede moed en las zodra ik wakker was de laatste 100 pagina’s van De Bijzondere Kinderen van Mevrouw Peregrine. Ik vond het een heel bijzonder boek, en de foto’s maakten het allemaal net wat echter. Een aanrader dus!

Toen ik De Bijzondere Kinderen uit had, ben ik meteen begonnen in mijn tweede boek van de read-a-thon: The Silver Linings Playbook. De film heb ik al gezien (oeps, eigenlijk moet ik eerst het boek lezen, maar goed), en ik ben heel blij dat ik nu eindelijk het boek ga lezen. Tot nu toe heb ik 30 pagina’s gelezen in The Silver Linings Playbook.

In totaal heb ik vandaag tot nu toe 104+30=134 pagina’s gelezen. De dag is echter nog lang niet over, en ik ben van plan om daar vanavond nog flink wat pagina’s aan toe te voegen!

Doen jullie mee met de read-a-thon? Zo ja, hoe was jullie eerste dag?

Geef een reactie

