Extreme Bookbloggers Tag

Alleen de titel klonk al leuk, dus ik (Loranne) wilde deze tag graag een keertje doen. Hij is bedacht door Joanne van Storyhunters en hier zijn mijn antwoorden. :)

Heel ander dingetje: morgen komt onze book haul van het Boekenfestijn online, deze keer voor het eerst als filmpje! Dus stay tuned. :)

Zou jij je blog verkopen als iemand je er 500.000 euro voor zou geven?
Om eerlijk te zijn wel. Zo lang zijn we nog niet bezig, en met 500.000 euro start ik zo een nieuwe met een eigen domein en mooie dingen en alles beter. En ik koop heel veel boeken natuurlijk.

Je levenlang slechts vijf dezelfde boeken moeten herlezen of geen bezoekers op je blog?
Geen bezoekers kan ik wel mee leven hoor, misschien omdat ik nog niet heel erg lang blog en nog geen supergoede band heb met mensen die reageren. In ieder geval offer ik die bezoekers graag op, want ik wil nog zo veel goede boeken lezen! Als ik er maar 5 mag herlezen, kan ik niet eens de hele Harry Potterserie herlezen, dus dat wordt niks.

De rest van je blog-tijd je kapot ergeren aan een superslome computer of een snelle computer, maar dan vast zitten aan een lelijk blog-design?
Hmmm… Ik erger me vaak aan een heel lelijk of te hysterisch design, maar een langzame computer is nog veel vervelender. Hoe moet ik dan bloggen en mijn films en series kijken?! Ik kies dus voor het lelijke design. Dan huur ik wel stiekem iemand in die het design ineens zonder dat ik het weet *kuch* mooi maakt.

Nooit meer een recensie schrijven, of geen boekhauls meer showen op je blog?
Nooit meer boekhauls showen, want dat doe ik toch stukken minder vaak. Daarnaast kan ik wel laten zien wat ik heb gekocht als ik er een recensie over plaats. En stiekem begin ik een youtube kanaal waar ik wel mijn boekhauls show. (ik speel een beetje vals, valt het al op? :’))

Al je fictieve crushes komen tot leven, waardoor je er een moet kiezen om de rest van je leven mee te delen, of je hebt slechts een fictieve crush maar die blijft veilig binnen de bladzijdes van het boek, wat jou forever alone maakt?
Ha! Kom allemaal maar tot leven, dan bouwen we een feestje en hebben we een omgekeerd polygaam huwelijk. Helemaal geen problemen mee. Toch maar de rest van mijn leven met één iemand? Kom maar hier, Augustus Waters.

Een disney prins (prins Eric, Prince Charming, Flynn Ryder etc.) of een vampier (Edward Cullen, Stefan Salvatore, Kaspar Varn etc.) als je ware liefde?
Een Disneyprins, duhuh! Wie wil er nou zo’n glinsterend watje als Edward, of een andere bloedzuigende engerd. Disneyprinsen zijn geweldig. Vooral Flynn Ryder is leuk, zo leuk dat ik er zelfs mijn kat naar vernoemd heb. Lijkt me dus duidelijk.

De “gave” van Juliette erven uit de Touching Juliette serie, of uitgekozen worden voor de Hongerspelen?
Nu ik het laatste deel van de Touching Juliettetrilogie heb gelezen, vind ik haar gave prima (ik hoop dat ik niet te veel spoil en anders moet je heel snel dit boek gaan lezen want het is heel leuk). De Hongerspelen overleef ik toch niet, waarschijnlijk ga ik dood van de honger. Hallooo, ik wil wel fatsoenlijk eten. Ik houd van eten. Eten. Ik wil Juliettes gave dus wel, lekker door betonnen muren heen beuken en mensen vermoorden. Dan kan ik eigenlijk ook meteen meedoen aan de Hongerspelen want ik vermoord iedereen met één aanraking.

Kies een boek:

Caster Chronicles of The mortal Instruments?
Ik heb alleen City of Bones gelezen, en die was wel oké dus die kies ik.

The dark heroine (Heldinnen van de duisternis: Violet, Herfstroos) of de Hush Hush saga?
Oeps, allebei niet gelezen.

Twilight of The vampire diaries?
Haaa go Damon! Damon is vele malen leuker dan al die glinsterende sukkels bij elkaar. Ik heb eigenlijk de boeken van The Vampire Diaries niet gelezen, bedenk ik nu. Twilight wel. Maar dat vond ik zo stom ergerlijk dat TVD haast wel leuker moet zijn, al is de serie ook niet meer wat hij vroeger was.

De Edelsteen-trilogie of Geek Girl?
Geek Girl heb ik niet gelezen en de Edelsteentrilogie was geweldig dus keuze is snel gemaakt.

The Look of Verkikkerd?
Ik heb allebei alweer niet gelezen, oeps. Ik ben geloof ik niet zo van de chicklit (zijn het chicklits?!)

Touching Juliette-serie of Gesplitst?
Gesplitst ligt nog steeds op mijn berg nog te lezen boeken, maar de achterkant klonk erg eh… apart. En gruwelijk en wreed en raar en gadverdamme, maar dat terzijde. Ik ben er wel benieuwd naar. Maar de Touching Julietteserie heb ik echt verslonden en die vond ik geweldig, dus daar ga ik voor.

Dat was ‘m! Hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Verder is iedereen al getagd dus vul ‘m vooral in als je het nog niet gedaan hebt.

2 thoughts on “Extreme Bookbloggers Tag

  1. The look is Young-adult maar verkikkerd is wel een chicklit;) Ben benieuwd naar die boekhaul! Ben verslaafd aan boekhauls kijken^^ Leuke antwoorden van deze tag!

Geef een reactie

