Juni Wrapup

Deze maand had ik (Loranne) het heel druk. Eerst met zo ziek zijn dat ik niks kon lezen, en toen met een enorme berg leerwerk die ik nog in moest halen. Ik heb dus ook amper kunnen lezen, maar vanaf afgelopen woensdag had ik weer tijd en heb ik eigenlijk niks anders meer gedaan. Daardoor heb ik toch nog best wat gelezen, al zijn de meeste boeken vrij dun.

  1. The Catcher in the Rye – J. D. Salinger
  2. B – Sarah Kay
  3. No Matter the Wreckage – Sarah Kay
  4. Een weeffout in onze sterren – John Green
  5. Schim en Schaduw – Leigh Bardugo
  6. De zaterdag van het onweer – Martine Glaser

The Catcher in the Rye las ik voor school, die was best oké en de boekjes van Sarah Kay zijn dichtbundels die ik iedereen aanraad. Een weeffout in onze sterren besloot ik te lezen voordat ik naar de film ging, om alles weer een beetje op te frissen. Ik had ‘m zo’n 2 jaar geleden in het Engels gelezen, maar nu ontving ik de Nederlandse filmeditie van uitgeverij Lemniscaat, en ik was wel benieuwd naar hoe het vertaald was. De recensies van zowel boek als film volgen later deze week. Ook de recensies van Schim en Schaduw en De zaterdag van het onweer komen eraan.

Welke boeken heb jij deze maand gelezen?

 

2 thoughts on “Juni Wrapup

Geef een reactie

