Juni Wrapup: Judith

In juni heb ik het erg druk gehad met school, en ben ik een paar dagen naar Engeland geweest, waar ik ook niet veel heb gelezen. Ik heb deze maand 5 boeken gelezen, wat ik zelf toch nog een behoorlijke score vind, ondanks alle drukte. 

IMG_2913

1. De Godinnentest – Aimée Carter
2. De Tranen van 88 – Bas Hakker
3. Dansen met Herinneringen – Martin Gijzemijter
4. De Verwanten – Guido Bottinga
5. Changeling – Philippa Gregory

Mijn maand begon erg goed: eerst las ik De Godinnentest (review hier), wat ik enorm vermakelijk vond. Het was een hele leuke twist op Griekse mythologie en soms ook erg grappig. Hierna las ik De Verwanten (review hier), wat ik ook een erg mooi boek vond, en over een mooi onderwerp. Hierna ging het steeds meer naar beneden: het begon met Changeling. Dit gaat over Luca, die in 15e-eeuws Italië een oplossing moet vinden voor een klooster waar alle nonnen gek worden. Dit boek was vermakelijk, maar niet memorabel. Hierna las ik Dansen met Herinneringen (review hier). Dit vond ik een veelbelovend boek, maar de uitwerking van de plotlijn sprak mij minder aan. Ik eindigde de maand met De Tranen van 88. Hiervan komt de review morgen, maar ik zal alvast verklappen: ik vond het niks.

Geef een reactie

