Juni Bookhaul: Judith

Als jullie dit lezen, zitten wij al minstens 4 uur in de auto, op weg naar Frankrijk! We gaan met een vriendin mee, naar the middle of nowhere en zullen dus een tijdje afgesloten zijn van de buitenwereld. Helemaal niet erg zo nu en dan, kunnen we ongestoord boeken lezen en films en series kijken. Het betekent dus wel dat we pas 16 juli weer reageren op reacties/mailtjes/andere berichten, want dan komen we weer terug. We hebben wel berichten ingepland, dus jullie zullen elke dag iets te lezen krijgen. :) Fijne vakantie!

Ik (Judith) ben in juni in Londen geweest, en mijn favoriete attracties in Londen zijn, jawel, de boekwinkels. Ze hebben er enorme boekwinkels, en toen ik in de Foyles was, heb ik mezelf zo ongeveer moeten aanlijnen om te voorkomen dat ik de hele winkel leeg kocht. Uiteindelijk zijn er drie boeken mee naar huis gegaan. 

IMG_2914

 

1. The Assassin’s Curse – Cassandra Rose Clark
2. A Monster Calls – Patrick Ness
3. The Strange & Beautiful Sorrows of Ava Lavender

Dit waren alledrie boeken die ik al langer heb willen lezen, en toen ik ze zag liggen kon ik mezelf gewoon niet beheersen. The Assassin’s Curse gaat over piraten en moordenaars, wat ontzettend goed klinkt, hoewel ik verder niet weet waar het over gaat. A Monster Calls gaat over een jongetje dat bevriend raakt met een monster, en de illustraties zijn prachtig. Door het hele boek staan zwart-wit illustraties, die het geheel een ontzettend creepy sfeer geven. Over The Strange & Beautiful Sorrows of Ava Lavender weet ik eigenlijk niks, behalve dat de hoofdpersoon vleugels heeft, en dat de cover prach-tig is.

Ik heb in juni ook City of Lost Souls gekocht via internet, maar die is nog niet aangekomen. Ik hoop dat die snel komt! Hoewel ik van alle boeken die ik gekocht heb geen idee heb waar ze over gaan, heb ik toch zin om ze te lezen!

Heb jij één van de boeken die ik heb gekocht gelezen? Zo ja, wat vond je ervan?

 

3 thoughts on “Juni Bookhaul: Judith

Geef een reactie

