Reading Challenge update: juli

juli

Het is alweer augustus! Wanneer gebeurde dat dan? Ik (Loranne) ben op vakantie geweest en heb soms heel veel kunnen lezen en andere weken wat minder, wat uiteindelijk resulteerde in 8 gelezen boeken. Op de foto zie je er 6, maar 1 is een ebook en de andere is uitgeleend en ik bedenk nu pas dat ik daar ook de Nederlandse versie van heb. Nou ja. Van boven naar onder en dan de grond in want die zie je niet meer:

  1. De ijzerkoning – Julie Kagawa (recensie volgt nog)
  2. Carries Dagboeken – Candace Bushnell
  3. Zomer & de City – Candace Bushnell
  4. Het geheim van Penumbra’s boekwinkel – Robin Sloan (recensie volgt)
  5. Joe & Ik – Mireille Geus (recensie volgt)
  6. We Were Liars – E. Lockhart
  7. The One – Kiera Cass
  8. Allegiant – Veronica Roth

En hiermee heb ik mijn reading challenge op Goodreads gehaald. Ik heb inmiddels 50 boeken gelezen, wat echt stukken meer is dan vorig jaar toen ik het niet bijhield. Omdat we net over de helft van het jaar zijn, heb ik de challenge maar aangepast naar 75 boeken. Moet lukken, toch?

6 thoughts on “Reading Challenge update: juli

Geef een reactie

