TTT: Top 10 Personages die Lijken op Mensen uit mijn Omgeving

Elke donderdag plaatst De Lady Library een thema/onderwerp waarover je een top 10 kunt maken. En wij doen mee! Deze week is het onderwerp personages die lijken op mensen uit mijn omgeving. Ik (Judith) vond deze TTT zo moeilijk, dat ik er een TFT van heb gemaakt: vijf personages die lijken op mensen uit mijn omgeving dus!

picmonkey-collage2

1. Mijn oudtante Margreet lijkt op tante Maddy uit de Edelsteentrilogie, ze is minder raar, maar net zo lief en vrijgevig.
2. Mijn vader lijkt op Sir Thomas uit Mansfield Park (en ze hebben ook nog dezelfde naam, oh yeah), aangezien hij ook altijd het beste voor iedereen wil.
3. Mijn nichtje Robyn doet me altijd denken aan Arya Stark uit Het Lied van IJs en Vuur, omdat ze heel aardig is, maar net zo pittig als Arya.
4. Loranne lijkt op Cath uit Fangirl! Maar dan minder socially awkward.
5. Zilver, een vriendin van Loranne en mij, lijkt op Prim uit De Hongerspelen; een lief klein meisje met een dijk van een karakter.

Geef een reactie

