Reading challenge update: augustus

Hoewel het alweer lang en breed september is, moet ik (Loranne) nog steeds laten zien welke boeken ik in augustus gelezen heb. Voor mijn doen waren het er deze keer best veel, 13 namelijk. Je ziet ze niet allemaal op de foto, omdat ik ook een hoop ebooks heb gelezen op mijn telefoon (wat heel irritant leest, maar goed),

Eigenlijk hadden het er nog veel meer kunnen zijn, want 10 van de 13 heb ik in één week gelezen en 4 daarvan zelfs op 1 dag. Maar goed, de rest van de maand was ik blijkbaar bezig met andere dingen, en 13 vind ik alsnog een prima aantal. Dat maakt ook dat mijn reading challenge nu op 63 boeken staat, dus mijn goal van 75 boeken ga ik makkelijk halen. Deze boeken heb ik deze maand gelezen:

bookees

 

  1. Incendio – Tess Gerritsen
  2. Kimi ni todoke – Karuho Shiina (manga)
  3. Percy Jackson the sea of monsters – Rick Riordan
  4. Nick & Norah’s Infinite Playlist – Cohn & Levithan
  5. America – Frank
  6. Prayers for the Stolen – Jennifer Clement
  7. De studie – Joelle Charbonneau
  8. Matilda – Roald Dahl
  9. Water & Vuur – Victoria Scott
  10. The Truth About Alice – Jennifer Mathieu
  11. Ik had een vriend in Gaza – Valérie Zenatti
  12. Coraline – Neil Gaiman
  13. Anna and the French Kiss – Stephenie Perkins

Van Water & Vuur en Prayers for the Stolen zijn recensies verschenen, beide boeken vond ik ontzettend leuk/mooi. Matilda heb ik opnieuw gelezen, het blijft een geweldig boek. Ook ging ik eindelijk verder in de trilogie van de Test. Leuk boek, lekker spannend, maar niet heel bijzonder verder. Wat ik vooral irritant vond is dat Cia té slim is, maar goed, ik wil nog steeds het einde lezen. Van Anna and the French Kiss had ik eigenlijk niet heel hoge verwachtingen, maar het bleek echt een superschattig boek te zijn! Ik wil de andere delen ook graag lezen als die net zo schattig zijn.

Uiteindelijk heb ik hele leuke boeken gelezen en ook een stuk minder leuke, maar het was een goede leesmaand voor mij.

Hoeveel boeken heb jij in augustus gelezen?

4 thoughts on “Reading challenge update: augustus

Geef een reactie

