TTT Boeken die mij lieten huilen

Elke donderdag plaatst De Lady Library een thema/onderwerp waarover je een top 10 kunt maken. En wij doen mee! Deze week is het onderwerp: boeken die mij lieten huilen. Judith huilt nooit bij boeken, dus was ik de aangewezen persoon om dit te doen.

cry

  1. Looking for Alaska – John Green
    Ja, een zeker punt in het boek schokte mij zo erg dat ik tranen met tuiten huilde. Geen spoilers maar oh my god, dit was een van de ergste huilbuien voor boeken ooit. Geen idee waarom, maar het kwam gewoon erg hard aan.
  2. Harry Potter – JK Rowling
    Ik heb de boeken ontelbare keren gelezen en ook ontelbare keren traantjes weg gepinkt, zowel van verdriet als van vreugde. Want deze serie blijft voor mij de beste, leukste, ontroerendste en grappigste serie ooit.
  3. De hongerspelen – Suzanne Collins
    RUE. NEE.
  4. Prayers for the Stolen – Jennifer Clement
    Want dit boek was prachtig, wauw.
  5. Thirteen Reasons Why – Jay Asher
    Zo’n schokkend onderwerp was heel mooi verwoord en het was zo mooi opgebouwd en ja, huilie.
  6. Me Before You – Jojo Moyes
    OMG, ZO VEEL TRANEN, ZO MOOI, GA HET BOEK LEZEN, ECHT.
  7. The Perks of Being A Wallflower – Stephen Chbosky
    Dat bijna-maar-nog-niet-helemaal einde, zo mooi, hij was zo zielig en alleen en vergeten en cute en awwwwwwwww.
  8. Slumdog Millionaire
    Ontzettend heftig verhaal en ZO ZIELIG. Volgens mij val ik in herhaling
  9. Extremely Loud & Incredibly Close – Jonathan Safran Foer
    Ik bedoel, wie huilde niet? Zo schattig, zo zielieg.
  10. Now is Good – Jenny Downham
    De film was al erg, maar het boek was nog veel erger. Superhuilie!
4 thoughts on “TTT Boeken die mij lieten huilen

  1. Extremely Loud & Incredibly Close vond ik ook super mooi, ik kon me alleen niet meer herinneren of ik daarbij gehuild had waardoor hij dus ook niet op mijn lijstje is beland. Now is Good vond ik juist het boek totaal niet aanspreken, maar bij die film heb ik inderdaad heftig zitten huilen.

Geef een reactie

