Be, Room, Cliff Tag

Een tijd geleden deed ik (Judith) de Marry, Kiss, Cliff Tag. De Be, Room, Cliff Tag is vergelijkbaar, maar bij deze tag stop je een heleboel personages in een beker/schaal/hoed/wat dan ook, trek je er 3 namen uit, en besluit je wie je wilt zijn, met wie je bffs wilt worden en een huis wil delen, en wie je van een klif wil gooien. Dus ik heb 15 namen in mijn “Shut up I’m Reading”-mok gedaan, en ben gaan trekken.

picmonkey-collage2tekst

Ronde 1: Kate uit De Godinnentest, Bellatrix uit Harry Potter en Cath uit Fangirl

Nou, ik denk dat ik sowieso Bellatrix van het klif gooi. Zijn we daar ook weer vanaf. Dan denk ik dat ik Kate wil zijn, want dan heb ik een familie die bestaat uit Griekse goden en dat is best wel awesome. En dan word ik bffs met Cath, wat volgens mij ook enorm gezellig wordt. Dit was een makkelijke eerste ronde!

Ronde 2: Arwen uit In de Ban van de Ring, Puck uit Dodenrit en Celaena uit Throne of Glass

Ook deze ronde is het weer duidelijk wie het klif krijgt: Arwen, jammer dan. Sorry Aragorn. Verder vind ik Celaena wel supercool, maar ik denk niet dat ik wil doen wat zij doet, dus dan wil ik Puck zijn (Puck is ook cool) en word ik bffs met Celaena. Ik ben er ook niet zeker van of Celaena wel een hele leuke bff is maar goed. Dan hoef ik me in elk geval geen zorgen te maken dat ze me vermoord ;)

Ronde 3: Rose uit Academicus Vampyrus, Katniss uit De Hongerspelen en Tris uit Inwijding

Rose

En weer weet ik als eerste wie ik van het klif ga gooien! Dit gaat goed, jongens, ik heb nog niet al te heartbreaking dingen hoeven doen. Tris geef ik een flinke zet van het klif af, die vond ik nogal vervelend. Dooooeeei! Dan denk ik dat ik Rose wil zijn en dat Katniss mijn bff wordt. Katniss maakt zulke heftige dingen mee, ik denk niet dat ik dat aan zou kunnen, en Rose is haar hele leven getraind om de heftige dingen die zij meemaakt aan te kunnen. En Dimitri… Ook wel een plus.

Ronde 4: Annabeth uit Percy Jackson en de Olympiërs/Helden van de Olympus, Gwendolyn uit de Edelsteentrilogie en Cersei uit Het Lied van IJs en Vuur

Neeeeeeeee, nu wordt het moeilijk. Ondanks haar fouten ben ik dol op Cersei, maarmaarmaar… ANNABETH. GWENDOLYN. NEE. Ik denk… Ik denk… Ik denk dat ik Gwendolyn wil zijn, want dan kan ik door de tijd reizen (en Gideon yay). Maar Cersei… Annabeth. Ik… Ik word bffs met Annabeth. En dan krijgt Cersei het klif…. *huilt*

Ronde 5: Omber uit Harry Potter, Juliette uit de Touching Juliette Trilogie en Arya uit Het Lied van IJs en Vuur

Hahaaaa, dag Omber. Klif voor jou, is de wereld daar ook weer van verlost. Arya en Juliette maken allebei ontzettend heftige dingen mee, maar ik denk toch dat ik liever Arya ben. Juliettes gave lijkt me niks, maar bffs met haar zijn lijkt me wel gezellig. Kan zij me mooi helpen met verbouwingen, met al dat door muren heen beuken van haar ;)

Wie zou jij gekozen hebben?

2 thoughts on “Be, Room, Cliff Tag

Geef een reactie

