September Book Haul

In september waren we al naar het Boekenfestijn geweest, maar ik (Judith) heb toch nog een paar andere boeken op de kop getikt (want je kunt maar nooit genoeg boeken hebben, toch?).

10717652_656961947734522_1784538738_n

1. The Pirate’s Wish – Cassandra Rose Clark
2. The Exiled Queen – Cinda Williams Chima
3. Heir of Fire – Sarah J. Maas
4. De Duistere Fae – Julie Kagawa

Ik zie nu pas dat ik alleen maar vervolgen heb aangeschaft, haha. The Pirate’s Wish is het vervolg op The Assassin’s Curse, wat ik in Juni aanschafte. Ik heb dit nog niet gelezen, maar ik hoorde dat deze uitgeverij gaat sluiten, en dat er daarom geen nieuwe exemplaren meer van dit boek zullen worden gedrukt :( Dus heb ik het maar meteen gekocht. The Exiled Queen is het vervolg op The Demon King (de recensie hiervan kun je hier lezen), en ik heb besloten om zoveel mogelijk series uit te lezen, dus dat vond ik een goede smoes om de Waterstones binnen te stappen en dit boek te kopen.

Heir of Fire heb ik gekocht zodra het uitkwam, ik denk niet dat iemand dat gemist heeft ;) De Duistere Fae kreeg ik van de aardige mensen bij Harlequin als recensie-exemplaar. Ik heb de rest van deze serie niet gelezen, maar ik ben van plan de boeken langzaamaan te gaan verzamelen, want de covers zijn prachtig en ik wil ze graag nog een keer lezen!

Welke boeken heb jij deze maand gekocht? En heb jij een van mijn nieuwe boeken al gelezen?

10 thoughts on “September Book Haul

  1. Ik heb geen van die boeken nog gelezen en ik heb afgelopen maand We Were Liars (geweldig boek!), Muze (ook een goed boek) en De Dromendieven gekocht waar ik nu in bezig ben en ook super enthousiast over ben.

Geef een reactie

