September Wrapup

En toen was het alweer oktober. Ik kan nauwelijks geloven dat de tijd zo snel gaat! Hoewel ik dol ben op de herfst, vraag ik me toch een beetje af waar mijn jeugd heen is, haha. In september ben ik echter wel goed bezig geweest, ik heb namelijk 7 boeken gelezen. Trots!

10715671_657976994299684_777844278_n

1. Heir of Fire – Sarah J. Maas
2. Sprakeloos – Tom Lanoye
3. Het Godinnenoffer – Aimée Carter
4. De Godinnenwraak – Aimée Carter
5. Hot Shot – Jennifer Brown
6. The Perks of Being a Wallflower – Stephen Chbosky (niet op de foto)
7. Brooklyn – Colm Tóibín (niet op de foto)

Mijn maand begon goed toen ik Boorklyn las. Ik moest dit boek voor school lezen, maar ik vond het ook gewoon ontzettend leuk! Meer van mijn gedachten kun je hier lezen in mijn recensie. Na Brooklyn begon ik in Hot Shot, maar dit heb ik opzij gelegd zodra Heir of Fire binnenkwam. Op dit boek had ik zo lang gewacht, ik wilde het meteen lezen! Heir of Fire vond ik geweldig (recensie kun je hier lezen), en snel hierna las ik ook Hot Shot uit (recensie kun je hier lezen). Na Hot Shot las ik The Perks of Being a Wallflower (recensie kun je hier lezen), wat zo ongeveer het eerste boek was waarvan ik de film beter vond, hoewel het boek ook geweldig was. Hierna las ik voor school Sprakeloos van Tom Lanoye. Dat boek vond ik, in tegenstelling tot de andere boeken die ik deze maand las, ronduit verschrikkelijk. Voor mijn gevoel draaide hij overal omheen en ik vond het veel te lang duren allemaal.

Na Tom Lanoye wilde ik iets heel anders en ben ik De Godinnenwraak (recensie kun je hier lezen) gaan lezen. Dit boek eindigde met een afschuwelijke cliffhanger, en daarna moest ik deel 3 in deze trilogie, Het Godinnenoffer, wel gaan lezen. De recensie hiervan volgt nog, maar ik zal alvast verklappen dat ik het boek leuk en het einde ronduit ver-schrik-ke-lijk vond!

Wat hebben jullie deze maand gelezen?

2 thoughts on “September Wrapup

Geef een reactie

