Reading Challenge update

Hoewel het al lang en breed oktober is, bedacht ik net dat ik nog moest laten zien wat ik deze maand gelezen heb. Dus hier alsnog mijn kleine stapeltje. Hij is vrij klein omdat ik ook een aantal boeken op mijn ereader gelezen heb, want die moest ik natuurlijk even goed uitproberen.

oktober

 

Als eerste las ik Dromendochter, wat ik tot ongeveer de helft van het boek heel saai vond, maar daarna werd het echt leuk! Daardoor kijk ik wel uit naar het volgende deel. Toen las ik The Secret History van Donna Tartt, wat best wel een pil was maar wel ontzettend goed geschreven. Ik heb dit boek voor school gelezen dus dat was mooi meegenomen.

Toen las ik A Little Something Different, wat echt superschattig klonk maar een beetje tegenviel omdat het gewoon alleen, maar. uit gesprekken bestond. Het is wel een heel origineel idee, het is namelijk een liefdesverhaal, verteld vanuit 14 verschillende perspectieven (waaronder een eekhoorn en een bank) maar niet de hoofdpersonen.

Vervolgens las ik een manga, die ik wel oké vond en toen las ik The Circle, ook voor school. Vond ik een goed en vooral beklemmend boek! Niet zo aangrijpend als de voorkantquote zei, maar wel zeker de moeite waard om te lezen.

Daarna kreeg ik mijn ereader en heb ik daar vooral boeken op gelezen. Als eerste las ik Love Letters to the Dead, wat ik wel mooi vond maar toch een stuk minder origineel dan het klonk, want het was eigenlijk gewoon iemands dagboek maar dan met de naam van een gestorven persoon erboven in plaats van ‘Liefste dagboek’.

Toen waagde ik me aan If I Stay, wat ik erg mooi vond! Ben heel benieuwd naar de film nu. Diezelfde ochtend las ik Where She Went ook uit, wat ik wel wat minder vond.

In totaal heb ik 8 boeken uitgelezen, wat ik best oke vond. Nu heb ik mijn reading challenge alweer bijna gehaald, want ik wilde 75 boeken lezen en kom hierdoor op 71 te staan (inmiddels zelfs 73). Ik denk dat ik ‘m ga verhogen naar 100. Dat wordt nog wel lastig, maar dat is zo’n prachtig getal om naar te streven en ik hoop heel erg dat het me gaat lukken.

Wat was het mooiste boek dat jij deze maand las?

 

5 thoughts on “Reading Challenge update

  1. Ik was een klein beetje teleurgesteld door The Circle, had me er best wel op verheugd maar het duurde zo lang voor ik hem uit had. 😞

Geef een reactie

