November book haul

Ja, we zijn alweer over de helft van december, maar ik (Loranne) wil nog steeds mijn book haul van november laten zien. Het is weer een hele stapel en ik geloof dat ik ook nog wat boeken vergeten ben, maar dat weet ik niet meer want ik had ze al in mijn boekenkast gezet en nu zijn ze kwijt. Ja ja, de logica. In ieder geval, hier de boeken!november wrap

  1. Gone Girl – Gillian Flynn
  2. The Amber Fury – Natalie Haynes
  3. Eb – Rebekka W. R. Bremmer
  4. A Thousand Peaces of You
  5. Wat heb ik gedaan? – Amanda Prowse
  6. Een wereld zonder hemel – Veronica Rossi
  7. Het Rosie Effect – Graeme Simsion
  8. The Strange and Beautiful Sorrows of Ava Lavender
  9. Kafka op het strand – Haruki Murakami
  10. De opwindvogelkronieken – Haruki Murakami
  11. 1q84 – Haruki Murakami

Dat waren er weer een heleboel, Gelukkig heb ik het grootste deel gekregen en waren de Murakami’s afgeprijsd, dus die kon ik echt niet laten liggen…

wauw

Van Judith kreeg ik voor mijn verjaardag dus dit boek, het is echt prachtig van de buiten- én de binnenkant. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar ga dit boek lezen!

wauw1

Dan nog een ander boek met een hele mooie kwijlcover, dus die moest ook even wat extra aandacht krijgen.

Zit er een aanrader tussen?

2 thoughts on “November book haul

Geef een reactie

