Leesupdate #4

Het is alweer een tijdje geleden dat we een leesupdate hebben geplaatst, dus vandaag ga ik (Judith) jullie vertellen wat ik momenteel lees!

1001004002724286

Op het moment lees ik Een Feestmaal voor Kraaien van George R.R. Martin. Dit is het vierde deel van een serie Het Lied van IJs en Vuur, waarop ook de tv-serie Game of Thrones gebaseerd is. Ik wil per se deze boeken lezen voordat ik het desbetreffende seizoen van de serie kijk, en aangezien seizoen 5 van deze serie (dat in april komt) correspondeert met dit boek, ben ik het meteen gaan lezen. Het kost me een hele tijd om erdoorheen te komen, ik ben er inmiddels twee weken mee bezig, en ben op pagina 535 van de 738. Niet omdat ik het saai vind, ik vind dit boek net zo leuk en spannend als de voorgaande, maar simpelweg omdat ik weinig tijd heb om te lezen (helaas) en omdat deze boeken voor mij niet zo snel lezen. Wel ben ik er van overtuigd dat Cersei Lannister echt één van mijn favoriete personages ooit is (ze is zo sassy en vervelend, ik vind haar geweldig), en ben ik er ook van overtuigd dat ik na dit boek zo snel mogelijk het volgende deel moet zien te bemachtigen, aangezien in dit boek een aantal van mijn andere favoriete personages (Daenerys, Jon en Tyrion) niet voorkomen.

Dit hoort niet helemaal bij de leesupdate, maar wel bij het onderwerp Game of Thrones: van een vriendin van mij, Zilver, heb ik het beste late verjaardagscadeautje ooit ontvangen, namelijk een Jon Snow boblehead (zijn head bobblet niet, maar toch noem ik het zo, het klinkt leuker dan “poppetje”)! Hij staat nu heel mooi mijn Een Lied van IJs en Vuur boeken te bewaken :)

Ken jij het boek dat ik aan het lezen ben? En wat ben jij nu aan het lezen?

Op het momeentOp

3 thoughts on “Leesupdate #4

  1. Ik denk dat iedereen de boeken van George R.R. Martin wel van naam kent, maar ik heb nog geen boek uitgelezen. Ik ben wel in deel 1 begonnen, maar heb het uiteindelijk even opzij gelegd. Op het moment ben ik bezig in Het Verzet (Project Persefone #2) van Michelle Gagnon.

  2. Pingback: November-Februari Boek Haul | The Bookmarkers

Geef een reactie

