Februari wrap-up

Ik ben redelijk op tijd deze keer! Het is nog niet de helft van de maand, applausje voor mij. Ik (Loranne dus) heb deze maand 14 boeken gelezen. Een stuk minder dan vorige maand (22) maar nog steeds ontzettend veel, als je het mij vraagt.

Niet alle boeken staan op de foto omdat een deel geleend was van de bieb en een ander deel waren e-books.

DSC_0001

  1.  The Finisher – David Baldacci
  2. Submarine – Joe Dunthorne
  3. The Old Man and the Sea – Ernest Hemingway
  4. Lolita – Vladimir Nabokov
  5. The Perks of Being a Wallflower – Stephen Chbosky
  6. The Time Keeper – Mitch Albom
  7. Twee vrouwen – Harry Mulisch
  8. Alles wat er was – Hanna Bervoets
  9. Why We Broke Up – Daniel Handler
  10. Lola and the Boy Next Door – Stephanie Perkins
  11. The Assassin’s Curse – Cassandra Rose Clarke
  12. Rituelen – Cees Nooteboom
  13. Het diner – Herman Koch
  14. IV – Arjen Lubach

DSC_0004

Dit zijn mijn favorieten van deze maand. The Perks had ik al een paar keer gelezen, en het blijft een geweldig boek. Lolita was ontzettend bizar maar wel heel erg goed. The Old Man and the Sea vond ik echt een prachtig verhaal. Het is vrij simpel maar er staan prachtige zinnen in, ik wilde alles met plakkertjes beplakken! De recensie van The Time Keeper kun je hier lezen.

Van welk boek zou je graag een recensie willen zien?

Geef een reactie

