Filmpje: Mei Boek Haul

Mei boek haul

Ik (Judith) koop niet vaak boeken, maar als ik boeken koop, dan koop ik er ook veel. Daarom had ik niet zo’n zin om een enorme post te schrijven over alle boeken, maar besloot ik er een filmpje van te maken. Laat me weten, wat jullie ervan vinden, en of jullie nog tips hebben voor een eventuele volgende keer!

De in het filmpje genoemde posts:

Spoorloos – Salla Simukka
Een Andere Wereld – Salla Simukka
Interview met Salla Simukka
Shadow & Bone – Leigh Bardugo
The Selection – Kiera Cass
Throne of Glass – Sarah J. Maas
To All the Boys I’ve Loved Before – Jenny Han
Regan’s Kanaal: PeruseProject

4 thoughts on “Filmpje: Mei Boek Haul

  1. Echt een leuk filmpje! :D Je kan zo lekker kletsen Judith :) Volgende keer een video met jullie allebei? Sarah J. Maas is echt awesommmeeeeee, hopelijk gaan ze meer van haar boeken vertalen :)

Geef een reactie

