Game of Thrones exhibition

Vrijdag zijn Judith en ik naar de Game of Thrones exhibition geweest. Eigenlijk hadden we geen flauw idee waar we precies heen gingen, maar het was gratis en we hadden kaartjes en het was niet ver weg, dus ja. En oh ja, Game of Thrones is natuurlijk ook best leuk. We dachten dat het heel druk zou zijn, maar dat viel eigenlijk best mee. Bij de tentoonstelling kon je veel kleding van de acteurs zien en er waren wat interactieve dingen die een beetje nep waren, zoals verbrand worden door Daenerys’ draken.

Dan nu wat foto’s!

IMG_3278

Tuuuuudundudududun

IMG_3281

Een van Daenerys’ prachtige jurken *kwijlt*

IMG_3283

Drakeneieren! En op de achtergrond een verkoold kindje, aw.

IMG_3286

IMG_3288

White Walker, ieeeh

IMG_3298

Melisandres jurkding! De jurk is in het echt trouwens heel kort, dus ik geloof dat Carice van Houten ook erg klein is, terwijl ze op beeld toch best lang lijkt.

IMG_3307

Ketting met gif (soort van spoiler, sorry)

IMG_3321

Jurken, yaaay! De middelste is van Margaery, rechts is van Joffrey. Dat is geen jurk trouwens, duh. Met Margaery’s trouwjurk zijn ze 200 uur bezig geweest…

IMG_3322

Het bordje ernaast zegt het al, he

IMG_3324

Dit is van een Baratheon, even vergeten welke.

IMG_3325

Sansa’s mooie ‘zelfgemaakte’ jurk

IMG_3327

‘Wat is die hand groot, veel groter dan ik dacht!’ ‘Ja logisch toch, er moet een echte hand in.’

Nou, dat waren de meeste foto’s wel. We hebben ook nog op de Iron Throne gezeten maar die foto’s kan ik even niet vinden, oeps. Verder kon je nog zo’n oculus rift 3D-bril op, en het was ook nog eens 4D want er was wind. Met dat ding op je hoofd kon je de Muur op, je werd in net zo’n takelwagentje omhoog geduwd en had dan uitzicht over sneeuw, waarna je bekogeld werd door vuurballen en uiteindelijk in een sneeuwstorm belandde. Het voelde ontzettend echt, heel raar! Ik voelde me zelfs een beetje wankel op mijn voeten, terwijl ik verder niet bewoog. Judith heeft hoogtevrees, dus voor haar was dit niet de allerhandigste attractie, maar hee, we zijn wel mooi op de bovenkant van de muur geweest.

One thought on “Game of Thrones exhibition

Geef een reactie

