A Look in the Book Life #3

Leuk, al die boeken, maar wil je ook niet eens iets weten over de mensen achter de blog? Wij in elk geval wel, en daarom besloten we een nieuwe serie te starten op onze blog: A Look in the Book Life. Elke week vertelt één van ons jullie wat we in de afgelopen weken hebben gedaan. Deze week is het Judiths beurt.

Wat ik las

                                             Queen of ShADOWSPS I Still Love You

Ik heb ten eerste Queen of Shadows uitgelezen en, jawel, het was geweldig! Je kunt mijn gedachten hier wat uitgebreider
lezen, maar het was gewoon heeel leuk en goed en spannend! Daarnaast las ik in 1 dag PS. I Still Love You van Jenny Han. Dit is het vervolg op To All the Boys I’ve Loved Before, en het was gewoon een ontzettend lief en leuk boek om te lezen, ik werd er helemaal warm van vanbinnen. Een uitgebreidere recensie volgt nog! Verder vorder ik langzaam in Edward III and the Triumph of England; dat is nou eenmaal geen boek dat je in één ruk uitleest. Wel is het erg interessant, en: het einde is in zicht!

Wat ik keek

Ik keek eigenlijk bijna hetzelfde als Loranne: Inside Out was erg leuk, en op één avond keek ik de complete webserie Nothing Much to Do (enorme aanrader!). Daarnaast keek ik echter de eerste paar afleveringen van seizoen 8 van Doctor Who! Ik kijk dit met mijn moeder en langzaam maar zeker zijn we de serie aan het inhalen. Nog 1 seizoen en we zijn bij!

Wat ik kocht

11938838_825006744263374_284161256_n

Zoals Loranne  vorige week al vertelde, zijn wij samen naar de Uitmarkt geweest. Hier kocht ik een aantal boeken, waaronder Het Dilemma op Dinsdag boek, dat ik blind kocht. Ik heb dit nu een paar keer met mijn familie gespeeld, en het is echt hilarisch!

Wat ik deed

Niet veel, eigenlijk. Ik heb nog steeds vakantie, en aangezien de rest van de wereld inmiddels weer naar school en aan het werk is, zit ik voornamelijk thuis. Ik heb nieuwe schoenen gekocht, telt dat als iets doen? :)

Wat heb jij de afgelopen week gedaan?

Geef een reactie

